KWESTIONARIUSZ
BADANIA OPINII

    NAZWA LOKALU:

    CZAS WIZYTY:

    Dzień tygodnia:

    Pora dnia:

    WIZERUNEK:


    1. Czy restauracja była dobrze oznaczona?


    2. Czy przed restauracją panował porządek, tj. nie było widocznych śmieci, kartonów, niedopałków papierosów?


    3. Czy drzwi wejściowe i okna były czyste?


    4. Czy na drzwiach lub oknach umieszczone zostały wyłącznie plakaty i naklejki informujące o godzinach otwarcia sklepu, adresie centrali, możliwości doładowania telefonu, oraz informacje o płatnościach?


    5. Czy w obrębie strefy wejścia do restauracji można było swobodnie się poruszać?


    6. Czy podłoga w restauracji była czysta, tj. nie było na niej zaschniętych plam, ani śmieci?


    7. Czy stolik i jego otoczenie były czyste?


    8. Czy toaleta była czysta?


    9. Czy pracownicy byli ubrani w czysty, wyprasowany i nieuszkodzony strój firmowy?


    10. Czy wszyscy pracownicy mieli w widocznym miejscu identyfikator z imieniem?

    OBSŁUGA:


    1. Czy w bezpośrednim pobliżu wejścia do restauracji znajdował się przynajmniej jeden pracownik?


    2. Czy po wejściu do restauracji zostałaś/eś przywitana/ny przez pracownika słowami „dzień dobry”?


    3. Czy pracownik poproszony o pomoc oderwał się od wykonywanych zajęć?


    4. Czy pracownik wskazał miejsce do siedzenia?


    5. Jaki był czas przyniesienia menu od zajęcia miejsca?


    6. Jaki był czas oczekiwania na złożenia zamówienia od przyniesienia menu?


    7. Czy pracownik znał menu?


    8. Czy pracownik potrafił polecić danie?


    9. Czy pracownik potrafił polecioć napoje i wino?


    10. Jaki był czas dostarczenia zamówionych potraw:


    - przystawki


    - danie główne


    - napoje


    - deser


    11. Czy podczas posiłku pracownicy wykazywali zainteresowanie stolikiem?


    12. Czy po skończeniu posiłku pracwonik zaproponował kawę, deser lub inne pozycje z menu?


    13. Czy pracownicy rozmawiali ze sobą na tematy prywatne lub przez telefony komórkowe?


    14. Czy personel był uśmiechnięty i obsługiwał Cię w miły sposób?


    15. Czy pracownicy głośno się wzajemnie nawoływali?

    JAKOŚĆ POTRAW:


    1. Danie I:

    - czas dostraczenia





    - walory smakowe





    - walory wizualne





    - ogólna ocena






    - uwagi


    1. Danie II:

    - czas dostraczenia





    - walory smakowe





    - walory wizualne





    - ogólna ocena






    - uwagi


    1. Danie III:

    - czas dostraczenia





    - walory smakowe





    - walory wizualne





    - ogólna ocena






    - uwagi

    OBSŁUGA PRZY PŁACENIU:


    1.Czy obsługa podeszła by zapytać o wystawienie rachunku?


    2. Jaki był czas oczekiwania na podejście obsługi?


    3. Jaki był czas dostarczenia rachunku?


    4. Czy została Ci przedstawiona możliwość dodania napiwku?


    5. Czy kelner obsługiwał Cię w miły sposób i był uśmiechnięty?


    6. Czy po zakończeniu transakcji zostałaś pożegnany / a zwrotem „Dziękujemy zapraszamy ponownie”?


    7. Czy otrzymałeś rachunek i potwierdzenie płatności?

    PODSUMOWANIE:


    1. Czy poleciłbyś restaurację znajomym?


    2. Jak określibyś profil tej restauracji?

    - casual dinning dla mieszkańców lokalnych

    - restauracja typowo turystyczna

    - dobra dla mieszkańców i turystów

    - modna restauracja

    - restauracja ekskluzywna

    - restauracja dobra na organizację spotkań grupowych


    3. Twoje ogólne zadowolenie z wizyty?

    - bardzo dobre

    - dobre

    - raczej dobre

    - raczej złe

    - złe