studio promocji let's rock home
2

Gąska

Naszą współpracę rozpoczęliśmy w 2017 roku. Mamy swój znaczący wkład w budowanie i utrwalanie wizerunku poprzez komunikację w social mediach, reklamy w mediach społecznościowych oraz wyszukiwarce google, projekty graficzne, pomysły i organizację eventów, budowę i prowadzenie akcji charytatywnych, pomysły i wdrażanie akcji marketingowych.

Największym wyzwaniem było sprowadzenie do restauracji Gości z zagranicy. Gaska usytuowana poza turystycznym centrum aż pięć razy z rzędu znalazła się w gronie TOP 10 restauracji w Krakowie w rankingu TripAdvisor oraz znalazła się w pierwszej edycji drukowanego przewodnika Facebooka.

Podgórski Dom Urody

Współpraca oparta o komunikację, działania PR’owe, relacje z Ambasadorkami, eventy, pozycjonowanie w wyszukiwarce Google, akcje mailingowe i projekty graficzne.

Głównym wyzwaniem okazała się ogromna konkurencja na rynku. W zmieniającym się środowisku zastosowaliśmy strategię polegającą na połączeniu kanałów komunikacyjnych w celu zmaksymalizowania punktów komunikacji, co za tym idzie zasięgów. Wdrożyliśmy współpracę z Ambasadorkami marki o zróżnicowanym wieku i kręgach odbiorców.

Sláinte

Sláinte to firma przygotowująca slample markowych alkoholi. Własna rozlewnia pozwala jej na współpracę z prestiżowymi markami.

Obszar współpracy to kreacje graficzne i zdjęcia produktowe. Działania zaczęliśmy od opracowania logotypu, do którego powstania posłużyliśmy się designem charakterystycznym dla whisky szkockiej. Innymi przykładami projektów są katalogi, pudełka i etykiety.

Centrum Tyniecka

Jeden z naszych najnowszych partnerów i ciekawy projekt łączący restaurację włoską, delikatesy, piekarnię, cukiernię i lody rzemieślnicze.

Jak rozreklamować nowe miejsce łączące w sobie wiele tematów i usytuowane poza centrum Krakowa? Postawiliśmy na dywersyfikację komunikacji. Zainicjowaliśmy nagrania przepisów kucharskich na bazie produktów dostępnych w delikatesach realizowane przez kucharzy restauracji. Komunikację wspieramy działaniami reklamowymi w social mediach oraz Googlu.

Premium Cigars

Sesje zdjęciowe produktów luksusowych, w tym przypadku cygar kubańskich.

Premium Cigars to importer cygar kubańskich. Rynek cygar, dzięki ograniczonej produkcji i ogromnemu rynkowi zbytu, co roku odnotowuje wzrosty. Nasza kreacja ukierunkowana jest na elegancji, stylowy i lifestylowy charakter.

Pstrągarnia Rózin

Nowy partner z ciekawą historią. Rózin to najstarsza, wciąż działająca, hodowla pstrąg w Polsce. Obecnie oferta to restauracja, domki wypoczynkowe, sauna i łowisko.

Malownicze otoczenie, bliskość natury i fantastyczna kuchnia pozwalają na ciekawą i zróżnicowaną komunikację.

Entropia

Entropia to jeden z bardziej kolorowych barów usytuowanych na krakowskim Kazimierzu. Słynie z infuzów, idei upcyclingu oraz najbardziej wyrazistego zespołu osobowości.

Jak reklamować miejsce którego core oparty jest o koktajle w lokalizacji nasyconej barami? Postawiły na reels’y! Dzięki możliwościom płynącym z ewolucji social mediów podwoiliśmy zasięgi i dotarliśmy do nowych grup odbiorców. Teraz czas na reklamę.

Trattoria Pergamin Nullo

Naszą współpracę rozpoczęliśmy w 2018 roku i obejmuje ona zarówno komunikację w social mediach, reklamy w internecie jak i projekty graficzne.

Wyzwania wynikają z lokalizacji restauracji. Postawiliśmy na wielokierunkowe pozyskanie klientów: z uwagi na bliskie sąsiedztwo sądu i wielu kancelarii komunikacja kierowana jest lokalnie na klientów biznesowych, pozyskanie osób mieszkających w okolicy oraz szerszy zasięg dla dowozów.

Delecta

Ukryty skarb Starego Podgórza. Jest to rodzinna restauracja, która istnieje od 1995 roku. Współpraca polegająca na komunikacji oraz projektach graficznych.

Jak odświeżyć wizerunek i dotrzeć do nowych grup odbiorców? Social media dają obie te możliwości.

Plac Nowy 1

Plac Nowy 1 do jeden z najbardziej rozpoznawalnych adresów krakowskiego Kazimierza. Czy takie miejsce potrzebuje wsparcia marketingowego? Tak. Nasza współpraca opiera się o komunikację w social mediach, reklamę w internecie oraz działania promocyjne.

Głównym problemem jest pomysł na spójną i atrakcyjną komunikację będącą atrakcyjna oraz wyróżniającą się spośród konkurencji w tak komercyjnym otoczeniu rynkowym. W miejscu bogatym w możliwości wyboru dla potencjalnego klienta stawiamy na atrakcyjność treści i agresywne formy marketingu internetowego.

Skwer

Krakowski Kazimierz to modne centrum rozrywki. Skwer usytuowany jest w pobliżu kultowego Placu Nowego, jednak nieco poza jego obrębem. Działania obejmują komunikację. Jest to również nasz playing ground w działaniach na Tik Toku.

Blisko ale daleko, czyli jak wypromować miejsce lekko schowane? Po określeniu grupy docelowaj stworzylismy komunikację oparta z jednej strony na przyciągnięcie uwagi dobrymi koktajlami, z drugiej na zbudowanie grupy stałych klientów.

Limoncello

Restauracja w Oświęcimiu, czyli czas na włoskie. Zlecenie to działania w social mediach, projekty graficzne i doradztwo marketingowe.

Jak rozreklamowaś nowa restaurację? Jak wyrobić świadomość miejsca wśród mieszkańców i zachęcić turystów? Kluczem jest dywersyfikacja kanałów komunikacyjnych i przekazów.

Restobar Forty Kleparz

Duże wyzwanie i ciekawy projekt. Restauracja powstała w procesie rewitalizacji jednego z krakowskich forów. Wprowadzenie restauracji zawsze wiąże się z wytężonym wysiłkiem. Praca z jednej strony polegała na reklamie, z drugiej na budowie komunikacji, materiałów, eventów i relacji z blogosferą.

Miejsce blisko centrum jednak oddalone od ścisłego ruchu turystycznego i osiedli mieszkalnych. Wyzwaniem jest wielkość miejsca, ponad 200 miejsc siedzących.

Piekarnia Rusnak

Lokalna piekarnia z Beskidów, która swym zasięgiem dostaw sięga od Zakopanego po Kraków. Zakres pracy to komunikacja, projekty graficzne, projekty opakowań, kampania billboardowa.

Podczas opracowywania strategii postawiliśmy na lokalność i naturalne składniki wypieków. Dzięki temu wpisaliśmy się w trend eko, poprzez ujednolicenie opakowań i oznakowań na sklepowych półkach odróżniamy produkty piekarni od konkurencji.

Fuji Sushi

Koncept sieci restauracji sushi na dowóz. Naszą rolą była komunikacja, reklama oraz budowa materiałów reklamowych.

Brak Gości w lokalu to plus jak i minus prowadzenia biznesu. Z jednej strony należy skupić się na budowaniu przewagi konkurencyjnej nad innymi restauracjami na dowóz, z drugiej zwiększyć zasięgi i zbudować grono wiernych klientów.

studio Let's Rock studio Let's Rock studio Let's Rock studio Let's Rock studio Let's Rock

Let's Rock Marketing

Let's Rock Marketing

Let's Rock Marketing