Wszystkie ceny netto (+VAT 23%)
od 2500 pln
Określenie grupy docelowej i jej potrzeb
Czy wiesz, komu chcesz sprzedać swój produkt? Nie zdawaj się na intuicję. Zleć nam określenie grupy docelowej i poznaj jej prawdziwe potrzeby!
Co zyskujesz?
Opis usługi:
Określenie grupy docelowej to jedna z najważniejszych czynności, jaką trzeba podjąć przed wprowadzeniem produktu na rynek. Pisząc najprościej: musisz mieć 100% pewność, że kierujesz produkt do osób, które są nim potencjalnie zainteresowane. Chodzi o to, aby nie oferować karmy dla psów właścicielom kotów.
Wiele firm bagatelizuje potrzebę rzetelnego wskazania grupy docelowej i kieruje się tylko przewidywaniami. W efekcie ich produkty sprzedają się słabo, a wszelkie działania reklamowe są nieefektywne. Popełnienie tak poważnego błędu na starcie znacznie utrudnia osiągnięcie sukcesu, a często wręcz to uniemożliwia.
Usługa obejmuje:
od 400 pln
Każdy produkt ma cechy. Pytanie, jak wybrać te, które są ważne dla klientów? Zamów określenie szczególnych cech produktu i daj klientom wyraźny powód, by sięgnęli do portfela!
Co zyskujesz?
Opis usługi:
Określenie szczególnych cech produktu jest bardzo ważne, bo wokół tych właśnie cech będzie budowana komunikacja reklamowa. To trochę tak, jak z wyborem samochodu. Decydujesz się na zakup konkretnego modelu, ponieważ:
Usługa obejmuje:
Wskazanie do 5 kluczowych i unikalnych cech produktu/usługi
Stworzenie wstępnego modelu wykorzystania cech szczególnych w działaniach reklamowych
Znając cechy szczególne produktu uwierzysz, że jest on naprawdę wyjątkowy. Twoi klienci też w to uwierzą.
od 400 pln
Na pewno wierzysz, że Twoja marka jest wyjątkowa. Problem w tym, że klienci muszą się o tym przekonać. Damy im dowód na to, że warto wydać pieniądze na Twoje produkty i usługi!
Co zyskujesz?
Opis usługi:
Słyszałeś o RTB? To akronim Reason to Believe, czyli powód, dla którego klient ma kupić właśnie Twój produkt lub Twoją usługę. Co go do tego przekona? Niska cena? Słabo – inni są jeszcze tańsi. Ten powód powinien być wyjątkowy i bardzo wartościowy. Pomożemy Ci go znaleźć.
Określenie konkretnego dowodu na wyjątkowość marki bardzo ułatwia prowadzenie późniejszych działań reklamowych. Firma może podkreślać najsilniejszą stronę swojej oferty, bez konieczności dzielenia środków na promocję tego, co i tak nie interesuje klientów. W ten sposób można bardzo dobrze wykorzystać dostępny budżet.
Dowodem na wyjątkowość marki powinno być coś więcej niż cena. Dlaczego kupujesz produkty Apple? Bo kojarzą się z najwyższą jakością i stylem. Dlaczego wybierasz oryginalną Coca-Colę? Bo smakuje lepiej niż Pepsi (choć to przecież rzez gustu).
Usługa obejmuje:
Określenie 3 dowodów ma wyjątkowość marki do wyboru
Stworzenie koncepcji uwiarygodnienia wyjątkowości marki (np. opinia eksperta, opinie użytkowników etc.)
Współcześni klienci są bardzo wymagający. Oczekują, że marka przekona ich o swojej wyjątkowości. Zamów naszą i usługę i poznaj niezależną opinię o Twojej ofercie.
od 400 pln
Sprzedając swój produkt zyskujesz korzyść w postaci pieniędzy. Zastanawiałeś się kiedyś, jak widzi to Twój klient? On także przed dokonaniem zakupu szuka dla siebie konkretnej korzyści. Pomożemy mu ją znaleźć.
Chcesz kupić ten produkt, bo:
Nie potrafisz spojrzeć na swój produkt neutralnie, co utrudnia Ci rzetelne określenie jego najważniejszych cech
Chcesz poznać ekspercką opinię na temat rzeczywistych korzyści, jakie niesie ze sobą Twój produkt/usługa
Chcesz wiedzieć, co należy podkreślać w materiałach reklamowych, aby zwiększyć ich skuteczność
Chcesz, aby klienci wybierali Twoją ofertę nie ze względu na niską cenę, ale realizację ich potrzeby, za co będą skłonni zapłacić więcej
Opis usługi:
Klient kupuje Twój produkt, bo widzi w tym dla siebie jakąś korzyść. Może to być chęć zapewnienia sobie dobrego wyglądu, zrzucenia kilku kilogramów, rozwiązania problemu z komputerem czy poprawienia swojej pozycji społecznej. Ma to drugorzędne znaczenie. Ważne jest, aby ta korzyść została dobrze rozpoznana i czytelnie wskazana klientowi.
Wokół wybranej korzyści budujemy całą komunikację marketingową. Podkreślamy, że produkt jest jakiś i dzięki temu spełnia potrzebę klienta. Wbrew pozorom określenie samej potrzeby nie jest takie proste – wymaga to dobrego rozpoznania grupy docelowej. Dla klienta X opona może być tylko osłoną felgi, a dla klienta Y środkiem do podkreślenia grubości portfela. Wiedząc, kim jest Twój klient, możemy wskazać mu pożądaną korzyść.
Usługa obejmuje:
Wskazanie 3 najważniejszych i najbardziej wartościowych korzyści dla klienta wybierającego produkt/usługę
Stworzenie wstępnej koncepcji podkreślania wybranej korzyści w materiałach reklamowych
Pamiętaj, że określenie korzyści dla klienta to jeden z kilku etapów pozycjonowania marki na rynku. Potrzebujesz kompleksowej usługi? Skontaktuj się z nami lub sprawdź nasz pozostałe usługi.
od 750 pln
Potrafisz dostosować język do rozmowy z dzieckiem, rówieśnikiem, osobą starszą i profesorem akademickim. Ale czy wiesz, jak komunikować się z klientami? Określimy ich oczekiwania, dzięki czemu Twoja oferta będzie trafiać w punkt!
Chcesz kupić ten produkt, gdyż:
Opis usługi:
Komunikowanie się z klientami – teoretycznie nic skomplikowanego. Gdyby to jednak było takie proste, nie powstawałyby szczegółowe badania na temat języka komunikacji biznesowej. Klienci są bardzo różni, mają różne potrzeby, oczekiwania. Jednych razi zwracanie się do nich po imieniu, drudzy obruszają się mówienie do nich per Państwo. Jak się w tym odnaleźć?
Najważniejsze jest określenie grupy docelowej – wiedząc, komu tak naprawdę sprzedajesz produkty i usługi, będzie Ci o wiele łatwiej dobrać język komunikacji. Jasne, nie masz na to czasu. Dlatego zrobimy to za Ciebie.
Księga stylu komunikacji językowej jest święta. Żadna osoba tworząca oferty, treści marketingowe, hasła, wpisy na blog czy artykuły sponsorowane, nie może jej bagatelizować. To, co znajduje się w księdze, jest punktem wyjścia do pisania wszystkiego, co później trafia do klientów. To znacznie ułatwia sprawę, a przede wszystkim pozwala zachować spójny wizerunek marki.
Usługa obejmuje:
od 450 pln
Gdzie warto opublikować artykuł sponsorowany? Lepiej prowadzić blog na stronie czy na osobnej domenie? To ważne pytania, na które udzielimy Ci odpowiedzi!
Chcesz kupić ten produkt, bo:
Opis usługi:
Opracowanie koncepcji dystrybucji treści bardzo ułatwia późniejsze działania z zakresu content marketingu. To szczegółowy plan, dzięki któremu będziesz wiedzieć, jakie treści chcą czytać Twoi klienci i gdzie ich szukają. Dowiesz się, jaka powinna być częstotliwość publikacji wpisów na blogu, gdzie warto prowadzić blog, ile kosztuje publikacja artykułu sponsorowanego na portalu zewnętrznym, jak stworzyć artykuł, aby nie było problemu ze znalezieniem wydawcy, który go opublikuje.
W ramach usługi przygotujemy także wstępną koncepcję tworzenia treści, które będą wartościowe dla czytelników, a tym samym pozytywnie wpłyną na rozpoznawalność Twojej marki. Dowiesz się, jakie tematy warto podejmować na blogu i które produkty zasługują na to, aby szerzej o nich napisać.
Usługa obejmuje:
Analizę aktualnych treści znajdujących się na stronie z sugestią wprowadzenia zmian
Rozstrzygnięcie, czy bardziej opłacalne będzie dla Ciebie prowadzenie bloga na stronie czy na zewnętrznej domenie
Opracowanie listy 5 portali tematycznych i blogów, na których warto zamieścić artykuły sponsorowane
Opracowanie koncepcji rozbudowy/stworzenia opisów produktów i kategorii głównych (w przypadku sklepu internetowego)
Zamów opracowanie koncepcji dystrybucji treści i dowiedz się, jak w przemyślany sposób prowadzić działania content marketingowe.