< przejdź na stronę studia promocji Let's Rock

przejdź do cennika >

Pozycjonowanie marki na rynku

od 3500 zł

Wszystkie ceny netto (+VAT 23%)

od 2500 pln

Określenie grupy docelowej i jej potrzeb

Czy wiesz, komu chcesz sprzedać swój produkt? Nie zdawaj się na intuicję. Zleć nam określenie grupy docelowej i poznaj jej prawdziwe potrzeby!

 

Co zyskujesz?

  • Nie chcesz tracić pieniędzy na reklamę wśród osób, które i tak nigdy niczego od Ciebie nie kupią
  • Nie wiesz, kto dokładnie może być zainteresowany Twoim produktem
  • Nie masz czasu, aby przeprowadzić analizę potrzeb i zainteresowań swojej grupy docelowej
  • Chcesz mieć pewność, że kierujesz reklamę do osób, które naprawdę szukają Twojego produktu i są gotowe wydać swoje pieniądze na jego zakup

Opis usługi:

Określenie grupy docelowej to jedna z najważniejszych czynności, jaką trzeba podjąć przed wprowadzeniem produktu na rynek. Pisząc najprościej: musisz mieć 100% pewność, że kierujesz produkt do osób, które są nim potencjalnie zainteresowane. Chodzi o to, aby nie oferować karmy dla psów właścicielom kotów.

Wiele firm bagatelizuje potrzebę rzetelnego wskazania grupy docelowej i kieruje się tylko przewidywaniami. W efekcie ich produkty sprzedają się słabo, a wszelkie działania reklamowe są nieefektywne. Popełnienie tak poważnego błędu na starcie znacznie utrudnia osiągnięcie sukcesu, a często wręcz to uniemożliwia.

 

Usługa obejmuje:

  • Określenie grupy docelowej na podstawie narzędzi internetowych (Google Analytics, Google Trends)
  • Stworzenie skryptu z informacjami na temat najważniejszych potrzeb grupy docelowej (zainteresowania, lista najczęściej wyszukiwanych fraz w Google)
  • Rozliczenie w modelu Time and Materials / 1 godzina pracy 100 zł netto (naliczanie godzin)
  • W cenie 10 godzin pracy analityka
  • Gdy już poznasz swoją grupę docelową, będzie Ci znacznie łatwiej podejmować skuteczne działania reklamowe. Ta wiedza jest po prostu niezbędna.

Określenie szczególnych cech produktu

od 400 pln

Każdy produkt ma cechy. Pytanie, jak wybrać te, które są ważne dla klientów? Zamów określenie szczególnych cech produktu i daj klientom wyraźny powód, by sięgnęli do portfela!

 

Co zyskujesz?

  • Wolisz, aby na Twoją ofertę spojrzeli profesjonaliści, którzy ocenią ją na chłodno
  • Czujesz zbyt silny związek emocjonalny z produktem, co uniemożliwia Ci obiektywne określenie jego cech szczególnych
  • Chcesz mieć pewność, że Twój produkt będzie promowany w sposób przemyślany, a wszystkie elementy reklamowe będą ze sobą spójne
  • Od dłuższego czasu nie możesz znaleźć cech, które wyróżniają Twój produkt na tle konkurencji

 

Opis usługi:

Określenie szczególnych cech produktu jest bardzo ważne, bo wokół tych właśnie cech będzie budowana komunikacja reklamowa. To trochę tak, jak z wyborem samochodu. Decydujesz się na zakup konkretnego modelu, ponieważ:

  • Jest szybki
  • Jest ładny
  • Jest luksusowy
  • Ma pojemny bagażnik
  • Ma gwiazdę na masce
  • Cechy. To one przyciągają uwagę klientów. Bez wyróżnienia atrakcyjnych, kluczowych cech produktu, nie można go w żaden sposób sprzedać. Największy problem stanowi to, że prawdopodobnie inne firmy mają w ofercie produkty podobne do Twoich. W jaki sposób masz się więc wyróżnić? To już zadanie dla nas.

 

Usługa obejmuje:

Wskazanie do 5 kluczowych i unikalnych cech produktu/usługi
Stworzenie wstępnego modelu wykorzystania cech szczególnych w działaniach reklamowych
Znając cechy szczególne produktu uwierzysz, że jest on naprawdę wyjątkowy. Twoi klienci też w to uwierzą.

Określenie dowodu na wyjątkowość marki

od 400 pln

Na pewno wierzysz, że Twoja marka jest wyjątkowa. Problem w tym, że klienci muszą się o tym przekonać. Damy im dowód na to, że warto wydać pieniądze na Twoje produkty i usługi!

 

Co zyskujesz?

  • Potrzebujesz profesjonalnego, świeżego i niezależnego spojrzenia na Twój biznes
  • Chcesz budować rozpoznawalność produktu/usługi w oparciu o jego najmocniejsze strony
  • Wiesz, że niska cena nie może być jedynym kryterium wyboru
  • Wprowadzasz na rynek nowy produkt/usługę i chcesz mieć pewność, że klienci dostrzegą najważniejsze atuty oferty

 

Opis usługi:

Słyszałeś o RTB? To akronim Reason to Believe, czyli powód, dla którego klient ma kupić właśnie Twój produkt lub Twoją usługę. Co go do tego przekona? Niska cena? Słabo – inni są jeszcze tańsi. Ten powód powinien być wyjątkowy i bardzo wartościowy. Pomożemy Ci go znaleźć.

Określenie konkretnego dowodu na wyjątkowość marki bardzo ułatwia prowadzenie późniejszych działań reklamowych. Firma może podkreślać najsilniejszą stronę swojej oferty, bez konieczności dzielenia środków na promocję tego, co i tak nie interesuje klientów. W ten sposób można bardzo dobrze wykorzystać dostępny budżet.

Dowodem na wyjątkowość marki powinno być coś więcej niż cena. Dlaczego kupujesz produkty Apple? Bo kojarzą się z najwyższą jakością i stylem. Dlaczego wybierasz oryginalną Coca-Colę? Bo smakuje lepiej niż Pepsi (choć to przecież rzez gustu).

 

Usługa obejmuje:

Określenie 3 dowodów ma wyjątkowość marki do wyboru
Stworzenie koncepcji uwiarygodnienia wyjątkowości marki (np. opinia eksperta, opinie użytkowników etc.)
Współcześni klienci są bardzo wymagający. Oczekują, że marka przekona ich o swojej wyjątkowości. Zamów naszą i usługę i poznaj niezależną opinię o Twojej ofercie.

Określenie korzyści dla klienta

od 400 pln

Sprzedając swój produkt zyskujesz korzyść w postaci pieniędzy. Zastanawiałeś się kiedyś, jak widzi to Twój klient? On także przed dokonaniem zakupu szuka dla siebie konkretnej korzyści. Pomożemy mu ją znaleźć.

Chcesz kupić ten produkt, bo:

Nie potrafisz spojrzeć na swój produkt neutralnie, co utrudnia Ci rzetelne określenie jego najważniejszych cech
Chcesz poznać ekspercką opinię na temat rzeczywistych korzyści, jakie niesie ze sobą Twój produkt/usługa
Chcesz wiedzieć, co należy podkreślać w materiałach reklamowych, aby zwiększyć ich skuteczność
Chcesz, aby klienci wybierali Twoją ofertę nie ze względu na niską cenę, ale realizację ich potrzeby, za co będą skłonni zapłacić więcej
Opis usługi:

Klient kupuje Twój produkt, bo widzi w tym dla siebie jakąś korzyść. Może to być chęć zapewnienia sobie dobrego wyglądu, zrzucenia kilku kilogramów, rozwiązania problemu z komputerem czy poprawienia swojej pozycji społecznej. Ma to drugorzędne znaczenie. Ważne jest, aby ta korzyść została dobrze rozpoznana i czytelnie wskazana klientowi.

Wokół wybranej korzyści budujemy całą komunikację marketingową. Podkreślamy, że produkt jest jakiś i dzięki temu spełnia potrzebę klienta. Wbrew pozorom określenie samej potrzeby nie jest takie proste – wymaga to dobrego rozpoznania grupy docelowej. Dla klienta X opona może być tylko osłoną felgi, a dla klienta Y środkiem do podkreślenia grubości portfela. Wiedząc, kim jest Twój klient, możemy wskazać mu pożądaną korzyść.

Usługa obejmuje:

Wskazanie 3 najważniejszych i najbardziej wartościowych korzyści dla klienta wybierającego produkt/usługę
Stworzenie wstępnej koncepcji podkreślania wybranej korzyści w materiałach reklamowych
Pamiętaj, że określenie korzyści dla klienta to jeden z kilku etapów pozycjonowania marki na rynku. Potrzebujesz kompleksowej usługi? Skontaktuj się z nami lub sprawdź nasz pozostałe usługi.

Określenie propozycji marki

od 750 pln

Potrafisz dostosować język do rozmowy z dzieckiem, rówieśnikiem, osobą starszą i profesorem akademickim. Ale czy wiesz, jak komunikować się z klientami? Określimy ich oczekiwania, dzięki czemu Twoja oferta będzie trafiać w punkt!

 

Chcesz kupić ten produkt, gdyż:

  • Chcesz mieć pewność, że klienci rozumieją, co do nich mówisz
  • Chcesz, aby Twoje oferty były pisane skutecznym językiem
  • Masz dość zastanawiania się, czy należy pisać „Państwo”, „Ty” czy „Wy”
  • Potrzebujesz jasnego poradnika, który pomoże Ci tworzyć oferty zgodne z oczekiwaniami Twojej grupy docelowej

 

Opis usługi:

Komunikowanie się z klientami – teoretycznie nic skomplikowanego. Gdyby to jednak było takie proste, nie powstawałyby szczegółowe badania na temat języka komunikacji biznesowej. Klienci są bardzo różni, mają różne potrzeby, oczekiwania. Jednych razi zwracanie się do nich po imieniu, drudzy obruszają się mówienie do nich per Państwo. Jak się w tym odnaleźć?

Najważniejsze jest określenie grupy docelowej – wiedząc, komu tak naprawdę sprzedajesz produkty i usługi, będzie Ci o wiele łatwiej dobrać język komunikacji. Jasne, nie masz na to czasu. Dlatego zrobimy to za Ciebie.

Księga stylu komunikacji językowej jest święta. Żadna osoba tworząca oferty, treści marketingowe, hasła, wpisy na blog czy artykuły sponsorowane, nie może jej bagatelizować. To, co znajduje się w księdze, jest punktem wyjścia do pisania wszystkiego, co później trafia do klientów. To znacznie ułatwia sprawę, a przede wszystkim pozwala zachować spójny wizerunek marki.

 

Usługa obejmuje:

  • Analizę grupy docelowej i jej oczekiwań językowych
  • Stworzenie skryptu z informacjami na temat pożądanego języka komunikacji wraz ze szczegółowymi podpowiedziami, np. zwracanie się do klientów w sposób bezpośredni, używanie języka młodzieżowego etc.
  • Księga stylu komunikacji językowej przyda Ci się także podczas szkoleń pracowników, którzy nawiązują bezpośredni kontakt z klientami. To naprawdę cenna wiedza, dająca przewagę na konkurencyjnym rynku.

Koncepcja dystrybucji treści

od 450 pln

Gdzie warto opublikować artykuł sponsorowany? Lepiej prowadzić blog na stronie czy na osobnej domenie? To ważne pytania, na które udzielimy Ci odpowiedzi!

 

Chcesz kupić ten produkt, bo:

  • Nie wiesz, jak ustalić miejsca publikacji treści promujących Twoją markę
  • Masz trudności z określeniem grupy docelowej i jej oczekiwań
  • Nie chcesz wydawać dużych pieniędzy na publikację artykułów tam, gdzie i tak nie ma Twoich klientów
  • Nie masz pojęcia, na czym polega skuteczne blogowanie

 

Opis usługi:

Opracowanie koncepcji dystrybucji treści bardzo ułatwia późniejsze działania z zakresu content marketingu. To szczegółowy plan, dzięki któremu będziesz wiedzieć, jakie treści chcą czytać Twoi klienci i gdzie ich szukają. Dowiesz się, jaka powinna być częstotliwość publikacji wpisów na blogu, gdzie warto prowadzić blog, ile kosztuje publikacja artykułu sponsorowanego na portalu zewnętrznym, jak stworzyć artykuł, aby nie było problemu ze znalezieniem wydawcy, który go opublikuje.

W ramach usługi przygotujemy także wstępną koncepcję tworzenia treści, które będą wartościowe dla czytelników, a tym samym pozytywnie wpłyną na rozpoznawalność Twojej marki. Dowiesz się, jakie tematy warto podejmować na blogu i które produkty zasługują na to, aby szerzej o nich napisać.

 

Usługa obejmuje:

Analizę aktualnych treści znajdujących się na stronie z sugestią wprowadzenia zmian
Rozstrzygnięcie, czy bardziej opłacalne będzie dla Ciebie prowadzenie bloga na stronie czy na zewnętrznej domenie
Opracowanie listy 5 portali tematycznych i blogów, na których warto zamieścić artykuły sponsorowane
Opracowanie koncepcji rozbudowy/stworzenia opisów produktów i kategorii głównych (w przypadku sklepu internetowego)
Zamów opracowanie koncepcji dystrybucji treści i dowiedz się, jak w przemyślany sposób prowadzić działania content marketingowe.